Zatížení hřídele
Přípustná axiální zatížení pro motory 1LA7, svislý tvar (IM3011, 3611Ft..)
Přípustná axiální zatížení pro motory 1LA7, vodorovný tvar
Přípustná radiální zatížení
Pro přípustná radiální zatížení je důležité, aby se působiště radiální síly FQ (N) nacházelo na délce konce hřídele (hodnota x).
Hodnota x (mm) je vzdálenost mezi působištěm síly a osazením konce hřídele. Hodnota Xmax odpovídá délce konce hřídele.
Hodnota x (mm) je vzdálenost mezi působištěm síly a osazením konce hřídele. Hodnota Xmax odpovídá délce konce hřídele.
Celková radiální síla
FQ=c * Fu
FQ=c * Fu
Koeficient předpětí je empirická hodnota výrobce řemene. Přibližně ho lze určit takto: Pro normální ploché řemeny s napínací kladkou c=2, pro klínové řemeny c=2 až 2,5, pro speciální plastové řemeny podle způsobu zatížení a typu řemene c=2 až 2,5.
Obvodová síla Fu (N) se vypočte z rovnice:
Fu obvodová síla v N
P jmenovitý výkon motoru (přenášený výkon) v kW
n jmenovité otáčky motoru min-1
D průměr řemenice v mm - řemenice jsou normalizovány v ČSN.
Fu obvodová síla v N
P jmenovitý výkon motoru (přenášený výkon) v kW
n jmenovité otáčky motoru min-1
D průměr řemenice v mm - řemenice jsou normalizovány v ČSN.
Je nutno pamatovat na to, že u tvarů IM B6, IM B7, Im B8, IM V5 a IMV 6 smí tah řemene působit jen paralelně s upevňovací rovinou nebo směrem k této rovině.
Překračuje-li radiální zatížení uvedené hodnoty, je nutné použít provedení pro zvýšené radiální zatížení.
Překračuje-li radiální zatížení uvedené hodnoty, je nutné použít provedení pro zvýšené radiální zatížení.
Přípustná radiální zatížení pro motory 1LA7 při 50Hz
Přípustná radiální zatížení pro motory 1LA7 při 50Hz, zesílená ložiska K20
Přechod z PG šroubení na šroubení s metrickým závitem od 1.1.2000 !!!
|
internetový obchod s elektromotory